?>

Nowości:

Projektowanie opakowań spożywczych

Jak wykorzystać fotografie produktowe dla reklamy?
W jaki sposób skutecznie zachęcić konsumenta do zakupu towaru bądź skorzystania z usługi? Przemówić do niego za pomocą obrazu. Badania uwypuklają, że stare powiedzenie, głoszące, że jeden obraz jest w stanie przekazać więcej aniżeli tysiąc słów, jest jak w najwyższym stopniu słuszne, przede wszystkim w czasach nowoczesnych, kiedy kultura obrazkowa zdominowała przestrzeń publiczną i stanowi główną formę przekazu nie wyłącznie reklamowego. Pociągające zdjęcie użyte w reklamie błyskawicznie zwraca uwagę możliwego klienta, a od zainteresowania do zakupu droga nie jest zbyt długa, wobec tego fotografia reklamowa jest powszechnie używanym sposobem uatrakcyjnienia przekazu, a w niektórych sytuacjach stanowi kluczowy nośnik informacji o artykule. Konsument dowiaduje się z reklamowego zdjęcia więcej, aniżeli powiedziałyby mu zwinne zdania umieszczone w opisie dołączonym do produktu – Agencja reklamowa. Chociaż fotografia jest statycznym obrazem, mieszczony przez nią przekaz odznacza się nieraz niezwykłą dynamiką. I właśnie o to chodzi w fachowej reklamie.